dimecres, de març 15, 2006

La meua passió



Ahir vaig tenir dos coincidències molt bones. Dos persones em van comentar el mateix, però dos persones que no tenen res a veure (això es l'interessant). Em van fer adonar-me de una part de mi que no era capaç de apreciar, o si ho era, realment no era plenament conscient.

No es que vulgui negar-me, jo soc d'una manera determinada, però no vull estancar-me. Es a dir, tinc una manera de ser però vull ampliar les meues mires. Vull coneixer més de tot.

Tinc aficions, pero no m'entregue plenament a elles. Bé tampoc es aixó, tinc una passió i es la dança, encara que el problema es que d'aixó no es pot parlar molt, perque qué vaig a dir: "Ostres!!! El gir que faig a la dreta es prou interessant!!! O el moviment de cap sempre crea intensitat a tot el ball". A més de que aborriría a més d'un, no crec que pugui estar parlant d'aixó més de dos minuts... Puc vore dança, pero no m'agrada tant com ballar.

Per tant he arribat a una conclusió, vull descobrir nous mons, siga del que siga (música, cine, viatges, llibres, moda, recetes culinaries...etc) tot el que em pugueu aportar sería de gran ajuda així que vos anime a que m'informeu de totes les coses que vos interessen. D'aquesta manera indagaré sobre temes que mai hagués pensat que podríen interessar-me.

Vinga xiquets demá més.

Un beset a tots.