dijous, de març 16, 2006

Quina son que tinc ZzZzZzZz



Hui es un dia de eixos (dijous) en els que ja s'acosta el cap de setmana, i per tant, cada vegada estic més cansada...Sempre em passa igual, dic vinga, hui me'n aniré aviat a dormir, però que va!!! Sempre passa el mateix.

De totes maneres hui el més segur es que faja una migdiada d' eixes que fan historia, fins a les 6 o les 7 de la vesprada. Qué gust treballar pel matí, és tot un luxe!!! Quan dorms poc estàs com si estiguessis a un somni, però en aquest cas es la realitat pura i dura.

Mireu com dorm de bé la tia de la foto, que sort que te!!! Ara mateix em posaría al seu lloc i que ella fes la meua feina. Estaría bé poder fer eixes coses, eh? Ala, mira et cambie el lloc. Però tot el món triaría el millor i encara hi haurien més problemes. Més val que estiguem on ens toca i prou.

Com que estic tan casada avui no diré res més. Tot i així també hi ha una cosa ben certa, quan més dorms més son tens així que hi ha que buscar el equilibri, com tot a la vida.

Besets a tots. Demà es divendres. IUPIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!