dijous, de març 13, 2008

Somriures


Que bell és el somriure, veritat?
Cada persona té el seu peculiar...N'hi ha d'orella a orella, n'hi ha a mitges, n'hi ha bergants i burletes, n'hi ha de malícia, n'hi ha d'assentiment, n'hi ha amb tendresa o amb riure inclòs, n'hi ha pels carrers d'algun desconegut o n'hi ha de complicitat entre dos amics, però sempre un somriure ens transmetrà un sentiment de felicitat i alegria. M'agraden els somriures.Un somriure de dijous d'orella a orella per a tots!!!

2 Comments:

Anonymous Anònim said...

El millor per a començar un dia , sense dubte. Un petonet!

14 de març, 2008  
Anonymous Anònim said...

Hola noieta! No em contestes els sms, no sé si t'has canviat de movil i he perdut el teu mail. Em faria molta pena q perdesim el contacte!! El meu nou mail es: la primera lletra del meu nom seguit del meu cognom i després telefonica.net. Ja em diràs coses!Per cert, sóc la teva amiga inseparable de 1ºEGB. Petonets desde l'illeta!

19 de març, 2008  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home