dimecres, de febrer 06, 2008

Xocolata amb xurros

Ahir era l'aniversari de la meva àvia (tres quarts de segle ja..) i ho vam celebrar amb el que més li agrada: Una bona tassa de xocolata calenta i uns xurros boníssims a la cafeteria Valor.

Feia anys que no probava aquest tradicional àpat, i es que em recorda a la més tendra infança, quan anava amb els meus avis i tots els meus cosins alguns vespres a gaudir de la més bona xocolata que hi ha al món. El sabor a xocolata calenta amb aquells xurros interminables mai se m'han oblidat desde llavors.

Doncs ahir es va fer una petita commemoració a aquells temps, però a pesar de les meves bones expectatives que em venien a la ment, em vaig emportar una trista sorpresa i es que ni la xocolata ni els xurros em semblaven tant bons com jo recordava. Va ser com si tot el que tenia en els meus records s'hagués esborrat i la nova sensació s'hagués apoderat del meu paladar per sempre.

De totes maneres, la companyía va ser encantadora, els meus avis i el meu germà petit em feren riure una estona d'alló més, i vam passar un bona vetllada.

Un petonet de xocolata per a tots. Ens veiem.

5 Comments:

Blogger anonimo...violinist said...

una pena qeu no entienda el catalan para poder leerte... o que tu no escribas en castellano...bueno..
bikos.

06 de febrer, 2008  
Blogger CUCALELLA said...

La verdad es que me lo estaba ya planteando. Escribir en catalán me resulta más fácil porque es mi lengua materna, pero puedo llegar a un grupo de gente muy reducido, asi que tendré que crear un nuevo blog. Gracias por tu comentario. Eso de que no me puedas leer porque no me entiendes no lo voy a permitir. ;-)

06 de febrer, 2008  
Blogger anonimo...violinist said...

GRACIAS...
MOLA..
MUCHAS GRACIAS..
JEJJE X QEU LA VERDAD ES QUE ME PARECEIA QUE PODIA SE R UN BUEN SITIO CON LO CUAL..
VOY A VISITARTE...
PETONS...
BIKOS...

06 de febrer, 2008  
Anonymous Anònim said...

Per favor, mai canvies d'idioma, recorda que ets de la Marina. I 6 milions de persones, no som un grup reduït. Ja duguem massa temps escrivint en català com per canviar.

06 de febrer, 2008  
Blogger CUCALELLA said...

Tranquil dolç, que ho faré en les dues llengües, per algo sóc bilingüe, no? ;-)

06 de febrer, 2008  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home