dijous, d’abril 17, 2008

Nominacions...


La veritat és que mai havia rebut una nominació per part de ningú...així que com diria el Rei d'Espanya: "Això m'ompli d'orgull i satisfacció"...
Segons he pogut llegir en el blog que m'ha nominat, el blog d' Angie he d'escriure 8 coses que m'agradaria fer en la meva vida, vegem quins són...
L'ordre no té importància, doncs és com em van sorgint...
1-Saber estimar.
2-Descobrir la meva missió en aquest món
3-Trobar als meus guies pel camí
4-Esbrinar les senyals que apareixen davant els meus ulls
5-Adquirir una major comprensió de les persones i les coses.
6-Manifestar tot el que hi ha dins de mí.
7-Convertir cada somni en realitat.
8-Despertar.
Avui dono la cara...Un petó nominat!!!

5 Comments:

Blogger Habibi said...

felicitats per la nominació i per la llista de coses meravelloses que tens en el teu futur

19 d’abril, 2008  
Blogger pepunto said...

Cuca: una felicitació x la nominació, una felicitació x la teva impressionant sintesi respecte a expectatives vitals...
i un excel.lent a l'hora d'escollir la flor que fa dels teus ulls dos meravellosos fars amb els que posar llum als teus desitjos...
Carless

19 d’abril, 2008  
Blogger CUCALELLA said...

HABIBI: Gràcies maco!!! Seguiré amb els meus somnis endavant. Un gran petó!!!

PEPUNTO: Vaja...m'he fica't fins i tot vermella...gràcies pel teu complit. Espero que les meves expectatives vitals a la fi es compleixin. :-)Petonets!!!

20 d’abril, 2008  
Blogger JoseVi said...

Felicitats per la nominacio. Els punts que enumeres son molt sincers i molt bons. Tal volta jo seria un cavaller errant, pero tu no el quedes curta XD. Pareix que busques un lloc en la vida :) molt be, jo tambe als meus 29 anys. Fa mesos viatjaba molt, em sacrificaba molt per una chica. Els meus amics son de vides tranquiles i poques inquietuds. He conegut una persona de Toledo que casi em roba el cor, no se. Aixo que conec moltes xiques... El desti es un poc fotut. Tinc que viatjar altra vegada? Tant lluny? Perque no la trobare al meu costat i propet? No se, tal volta en uns dies em passe la tonteria o tal volta tinga que retomar antigues batalles i anar a buscar un amor a Toledo. Perque tenia que ser Toledana? XD Jo flipe a Toledo i va apareixer un dia al meu msn, no se... tal volta trobe la resposta dalt d´una muntanya o en un castell XD

21 d’abril, 2008  
Blogger CUCALELLA said...

Si l'amor el poguessim clasificar, elegir, colocar...ja no seria amor sino qualsevol altra cosa. Realment el que es important es que trobis a la persona que et faci vibrar, que quan estiguis amb ella tot sigi diferent, més bell, més especial, màgic. Sempre he cregut que les coses tenen un sentit potser de vegades amagat, només hi ha que mirar una mica més al fons i potser les trobis. Si has trobat l'amor no li peguis més voltes disfruta'l al màxim i no miris cap enrere sempre avant. Un gran petonet!!! :-)

22 d’abril, 2008  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home