dilluns, d’abril 28, 2008

Passos...



Començo a albirar un camí...
Estic a l'espera del gurú que em guiï en els passos per a recórrer-lo.
Camí d'intuïcions i senyals amagats en metàfores visuals
que només el savi és capaç d'interpretar i fer veure.
Et demano que em donis la teva mà saberuda
doncs només així podré emprendre la ruta amb coneixement de causa.
Ara em trobo perduda
en el caos de les corrents literaries, filosòfiques, estètiques i artístiques...
amb rumb però sense definició.
Vull nodrir les meves entranyes,
conèixer als originaris de totes les teories, tractats, assajos i catecismes...
Només així comprendré millor el sentit del camí
i aconseguiré caminar amb passos més ferms, sense titubejos ni vacil·lacions
podent admirar el paisatge des de totes les visions perceptibles.
Una salutació a tots els meus benvolguts ull-lectors després d'una setmana de reflexió!!!

4 Comments:

Blogger LiA said...

quan et llegeixo, intento entendre com és la teva vida i com ets en realitat :P seguim llegint-nos, seguim investigant, interpretant senyals... seguim caminant :)

28 d’abril, 2008  
Blogger CUCALELLA said...

M'encanten les teves reflexions. Gracies per despertarme cada dia una miqueta!!! :-)

29 d’abril, 2008  
Blogger LiA said...

:D
gràcies a tu ;)

29 d’abril, 2008  
Blogger JoseVi said...

jo tambe flipe en tot el que escriu XD es una poeta. Jo escric alguna cosa pero de caballer cambiare a pirata en els temps que corren XD

29 d’abril, 2008  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home