dimecres, de novembre 05, 2008

Invitació per a escriure...

Després d'aquest llarg parèntesi literari, i gràcies a la petició d'alguns de vosaltres, reprenc de nou un dels meus majors plaers, escriure'm a mí mateixa i a vosaltres per a recordar el que sóc/som. Estic ara en una nova aventura vital, el seu nom és psicoastrología Karmica, us la presentaré més endavant, ho prometo. Ara em conformo amb mostrar-vos un dels meus primers treballs del taller, un poema sobre mi que m'agradaria compartir amb tots vosaltres. Allà va:

(Va ser escrit originariament al castellà, per això el deixo com estava, es més que res per les rimes)

¿COM SÓC JO?

Soy fuerte como el acero a la vez que débil cuando tengo miedo
Soñadora como ninguna, aunque vea la vida muchas veces cuesta arriba
La originalidad y creatividad me acompañan hasta la eternidad
Puedo llegar a mentir solo por no herir
Soy sociable y habladora aunque muy tímida cuando se me incomoda
La inseguridad forma parte de mi esencia y nunca tengo paciencia
Suelo ser demasiado exigente y siempre escucho lo que me dice la gente
Busco la justicia en todo lo que me rodea y llegan a decirme que soy demasiado buena
La ternura es mi lema sobre todo cuando se tema
La incesante melancolía está presente en mí noche y día
Mi madre me veía inocente y yo me enfadaba tontamente
He llegado a sentirme diferente quizás por ser demasiado transparente
Debo aprender a confiar para andar sin titubear
A veces suelo percibir más de lo que puedo decir
Siempre pienso que no puedo porque tengo la autoestima a cero
Pero nada más me ponga supero lo que se me proponga

Jo mateixa

1 Comments:

Blogger Paqui said...

Hola Cris! Feia temps que no pasava per aci i la veritat es que crec que ho has escrit amb sinceritat. Crec que el conec prou, però no sé si apleguem a coneixer del tot a la gent que ens rodeja en la nostra vida. Pense que fem coses inesperades i soportem lo que mai pensavem que podriem. Aixina que xiqueta: "si que pots"

11 de novembre, 2008  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home