dimecres, de febrer 06, 2008

Llengua

Tot i que recentment s'ha esdevingut la creació d'un nou blog, la continuació d'aquest esdevindrà com fins ara, ja que desde el meu punt de vista, quan més opcions pugui oferir, molt millor. Crec que cadascú ha de parlar o escriure amb la llengua amb la que es senti més còmode, però no per això, puc negar l'oportunitat de que la gent pugui entendre'm quan escric qualsevol cosa. I es que a petició d'una persona que em va comentar que li agradaria poder llegir el meu blog, però que no m'entenia, vaig creure convenient obrir totes les meves possibilitats lingüístiques, i això inclou també la llengua anglesa, ja que gràcies a la meva estada a Londres puc defendre'm prou bé. D'aquesta manera he arribat a la conclusió de que encara que faci una mica d'esforç portaré a terme tres blogs a la vegada.

Tinc amics d'arreu del món i cadascun d'ells parla una llengua diferent, per això penso que puc escriure amb totes les llengües que més o menys domine, encara que hagi d'ampliar la meva capacitat literaria i creadora elaborant els tres blogs conjuntament. Però realment crec que és una feina que em pot enriquir d'allò més, perque escriure és la millor manera d'apendre una llegua, i a més que els meus amics m'entenguin no té preu.

Tinc algunes idees pensades sobre si escriuré el mateix en cadascun dels tres blogs i aniré traduint-lo als diferents idiomes o cadascun tindrà una personalitat diferent...encara no ho he decidit, però suposo que és com tot...a la aventura!!!

Gràcies a tots per enriquir-me amb la vostra llengua. Un petonet de llengües!!! :-P