dimarts, de febrer 12, 2008

Tres desitjos

Si pogués demanar tres desitjos serien els següents:
Poder estimar a totes las persones que es creuen en el meu camí amb tota la passió que sorgeix per cada porus de la meva pell.
Sentir que el sol m'escalfa cada dia de la meva vida allà on em portin els meus peus.
Que la soletat no es converteixi mai en l'ama de la meva casa, sinó que sigui una passatgera més dins del meu tren vital.
Si poguessiu demanar tres desitjos, quins serien els vostres?
M'acomiado amb un petó de granota

3 Comments:

Anonymous Anònim said...

Jo no demanaría res per a mi, per que tinc de tot, però si demanaria tindre la capacitat de canviar el món de dalt a baix i quan ho hagués fet un món de persones i no d'animals,retirarme o passar-me la vida viatjant.XDD

Ptonets.

12 de febrer, 2008  
Blogger CUCALELLA said...

Bona idea!!! M'apunte!!! :-)

12 de febrer, 2008  
Anonymous Anònim said...

Ja som dos!! ;)

12 de febrer, 2008  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home