dilluns, de maig 22, 2006

Mediatic Festival

L'experiència del mediatic va ser molt gratificant, sobretot per l'ambient que es va crear, va ser una passada!!!

Van anar força grups com ara: Kiko Veneno, La Fuga, Medina Azahara, Pereza, Chambao, Macaco, Seguridad Social, La Frontera, Tam Tam Go, Los Rebeldes, Danza Invisible, Cover Band, Salida Nula, El hombre Delgado, Stafas, Savia, Obús, Warcry, Daniel Higiénico, Los Peces, Ela, Belén Arjona, Mürfila y Seccion V.

Les actuacions van estar força bé, algunes més que altres, per exemple a mi em va encantar Canteca de Macao (qué ritmes que tenien, eren genials!!!) En canvi, actuacions de grups més importants que estàn ara a la cresta de la ona com Chambao a mi no em deien res. Allí em vaig adonar que la música està molt restringida, hi han grups que són una meravella però no estàn gens reconeguts. En canvi hi han altres que tenen molta publicitat i no valen ni dos duros.

També em vaig donar compte de que m'agrada molt el Ska. No sé si serà per la influencia dels meus germans o qué, però eixos ritmes em produeixen una euforia que no és normal.

Com deia lo millor de tot era l'ambient que es va crear. Mai havía anat a un festival d'aquests, i puc dir que tornaré, però la próxima vegada he d'acampar perque no em vull perdre res de res ja que en un día no et dona temps a assaborir-ho tot.

Vinga xiquets, encara que siga dilluns hem de començar-lo amb ànims. Petonets.