dijous, de maig 11, 2006

Projectes

Hola xiquets!!! Avui vos vullc proposar un projecte. Bé, ja tinc algunes idees que m'han anat sorgint o aportant persones. Però en necessite més. Per aixó vos propose que m'aneu ajudant a crear, perque en les pluges d' idees és on es pot trobar material interessant.

Vos explique: la idea és crear un tipus d'espectacle que es puga representar en cases de cultura, escoles, locals, etc. Tot ha d' estar fet pel grup organitzador que seríem nosaltres, tota la gent que vulga participar, clar. Encara no está clar de que es tractarà per aixó hi ha que escriu-re un guió. De moment Pepe m'ha donat la idea d'uns astronautes que arriben a un planeta i aquest planeta te algunes peculiaritats, però tot i així encara s'ha de parlar perque no hi ha una idea ja clara ni fixa.

Anime a tots els creatius a que m'aneu ajudant. Crec que si es fa amb ilusió es pot fer algo molt xulo, necessitem gent de tots els camps, no és precís que sapiga de teatre, dança o música només que tinga ganes de fer alguna cosa. Doncs, apa!!! ara a currar. Un beset a tots.

Demá ja és divendres!!!!!!!!!!!!!!!