dimarts, de maig 09, 2006

El camí s'ha de recórrer sol


Moltes vegades busquem fer camins amb persones, però es perque no som capaços d'enfrentar-nos nosaltres als nous reptes i pensem que si ho fem amb algú tot será més fàcil, i no és així. O si és així relament no acabem fent el que volem, sinó el que vol l'altra persona sumat al que tu vols, que no és el mateix.

Jo hui m'he adonat de que tinc que fer el meu camí a soles, perque sino no el faré mai. No puc esperar a que em diga algú que vol fer el mateix que jo, perque aixó no pasarà mai.

La questió és la següent: Jo he de començar a crear el camí i quan estiga en ell em trobaré a persones que potser també el volen recórrer o que ja ho están fent, llavors eixes persones s'unirán a mi i anirem en la mateixa direcció recorrent-lo. Perqué será just en eixe moment quan realment es fará el que totes les persones han volgut realitzar i no el que debien fer per algú. No s'ha de buscar res, tot apareix quan estàs encaminat al que vols.

Sempre s'aprén de tot gràcies a la vida.

Vinga xiquets un día més en la vida!!!