dijous, de juny 07, 2007

Un dia qualsevol


I fent cas als meus dos amics, vaig a explicar un dia qualsevol de la meva nova vida per aqui que no és ni menys ni més interessant:
M'aixeco a les set del matí cada dia, i em poso a endreçar una mica la casa, que la veritat ni us podeu imaginar la de porqueria que poden arribar a acumular aquests anglesos, és algo increïble, tot ple de paperets repartits per tota la casa...i lo millor de tot, que es la propaganda que els arriba, doncs ho guarden com si fos or.
Després arriba l'hora del gran passeig pel bosc de les fades, l'hi he assignat aquest nom, perque realment ho sembla, te una magia especial...sempre em sorpren en coses noves. Doncs ja em teniu a mi per aquests magnifics paratges donant una volteta a les 9 del mati en un fred que pela i una varietat de vellets anglesos que surten a que els seus meravellosos gossets facin com es diu aqui: 'pee and poo'.
Després arriba l'hora més esperada, la de l'entrepà, ja que només arribo a casa necessito agafar energies de nou. I com no puc ser egoista també dono de menjar a la gosseta, que per cert es diu cocco i és una dolçor, que sempre que em veu es fica a moure la cua, és de lo més graciosa.
Però per descomptat lo millor del dia són les clases d'anglés, és el millor moment del dia per a mi, perque es quan puc sortir de casa i fer una mica de vida social, que sempre és necessari...ja us parlaré un altre dia de la gent que hi ha per aqui, sempre s'aprenen moltes coses.
Arribo sobre les vuit i mitja a casa i sopo una micona, perque la vetitat és que per aqui passo una mica de fam, crec que estic aprimant-me, cosa no molt bona per a mi. Jugo una mica amb els nens i ben aviat a dormir perque al dia següent m'he de tornar a aixecar a les set del mati.
Espero no haver-vos dormit...jejeje...un petonàs a tots. Fins aviat. La foto és la del tren que agafo cada dia per anar a l'escola.

7 Comments:

Anonymous Anònim said...

Estàs a Londres?! Ai! Mare... Jo feia molt que no rondava per aquí!!!!

08 de juny, 2007  
Blogger Words said...

ostresss! has tornat i jo a la parra! pasaré més sovint per aquí doncs!

Muaaaaaaaaaaks

09 de juny, 2007  
Blogger Yes, we can said...

q guaaaaaaaaaaaay tu post

q tu puedes escribir lo que quieras pero tenia curiosidad por saber un dia normal de ti por londres.

ahora podrias hacer lo mismo y explicar como es un dia en las escuela porque como tu dices es lo mejor del dia.

al leerte me recuerdas a mi cuando estaba en irlanda.

cheeee ahora q estoy yo aqui tu alli... pero bueno, asi te puedo ir a visitar!

mira! quizas este verano voy 4 dias si hay vuelos baratos!

besitos cristi

disfruta, aprende y vive

amén

:)

10 de juny, 2007  
Blogger CUCALELLA said...

YAKIPE: T'estava buscant jo i no et trobava...em tens que donar la direcció fel teu blog, no vaig poder trobarte enlloc...m'alegro moltissim de tornar a veure't.

WORDS: No et preocupis jo sempre estaré per aqui. ;-D

COLLAGE: Vale wapeta, no te preocupes que esto poco a poco irá ganando forma. Aunque ahora soy menos constante que antes, pero es que a veces es complicadillo porque siempre hay cosas que hacer. A ver si es verdad y vienes a verme. Un besazo!!!!!!!!!!!

11 de juny, 2007  
Blogger CUCALELLA said...

YAKIPE: T'estava buscant jo i no et trobava...em tens que donar la direcció fel teu blog, no vaig poder trobarte enlloc...m'alegro moltissim de tornar a veure't.

WORDS: No et preocupis jo sempre estaré per aqui. ;-D

COLLAGE: Vale wapeta, no te preocupes que esto poco a poco irá ganando forma. Aunque ahora soy menos constante que antes, pero es que a veces es complicadillo porque siempre hay cosas que hacer. A ver si es verdad y vienes a verme. Un besazo!!!!!!!!!!!

11 de juny, 2007  
Anonymous Anònim said...

:) blog? Què és això? Jajajaja vaig deixar el blog... Ara em dedico a divagar, divagar, divagar i... Estudiar que falta me'n fa! xDD

Però bé, sempre hi ha direcció de mail...

yakipe@gmail.com, :), pel que vulguis! ;) Salut!

18 de juny, 2007  
Blogger CUCALELLA said...

Vaja...quina pena...en lo que m'agradava llegir-te!!! Jo tampoc sóc el que era, ara em costa molt escriure cada dia com podràs comprobar, però de vegades m'hi fico. Un petonàs. Fins un altra ;-D

19 de juny, 2007  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home