diumenge, de març 04, 2007

Els meus peuets


Mai hagués pogut pensar que els peus fossin una part tant important del nostre cos humà. I he arribat a aquesta caonclusió quan he tingut que sofrir un mal de peus horrorós cadascún dels dies que he tingut que fer feina.

Tenir que estar al voltant de quatre hores de peu sense parar, suposa un esgotament brutal per als nostres estimats peus que només pel fet de tenir que sostenir tot el nostre gran i pesat cos, ja en tenen prou.

El primer dia va ser el pitjor perque va arribar un punt en el que em feien tant de mal que ja no podia nio caminar, i poc a poc m'he anat acostumant, però això si tots els caps de setmana els meus estimats peus sofreixen algun que altre mal.

També però que menys mal que tenim dos peus, perque si només en tinguessim un i tingués que soportar tot el pes ell sol acabaria prou malament, tot i que aquesta tonta suposició no tindria ni cap ni peus (mai millor dit) ja que en un peu el nostre equilibri es perdria per a sempre.
I després d'aquesta disertació tant profunda dels meus peus només puc anyadir que avui em fan un mal soportable`, i crec que encara hauràn de passar uns dies per a que tornin a ser el que eren els peus que tenen que soportarme cada dia, en el millor sentit de la paraula, eh?

Un petò a tots els blocaires. ens veiem demà. Cuideu-vos.

5 Comments:

Blogger Alguien cualquiera said...

Quan estava a la Fnac, el fet d'estar dret només em preocupava per la meva pobra esquena, els meus peus són molt forts i, gràcies a Déu, tinc unes cames molt musculades, però la part que més sofreix és la meva esquena, ja que tinc esclerosi.... Però en fi, és qüestió de costum, solsament!

Ànims!

05 de març, 2007  
Blogger CUCALELLA said...

Es cer xiquet, tot es qüestió d'acostumar-s'hi. Poquet a poquet... :-D

06 de març, 2007  
Blogger Words said...

sempre vaig mirant els peus ( per cert si son els teus els de la foto, els tens molt macos!!) i no soporto els peus dels homes ( amb perdó dels que ronden per aquí)
i aprt tinc complexe amb els meus, per tant els porto sempre tapats xD

07 de març, 2007  
Blogger Abril Plank said...

:) Aiiis els peus. Jo a l'estiu és quan més ho pateixo... Oooh és un mal tan fotut que realment no pots, a vegades, ni continuar caminant...

Un bon calçat amb una bona planta buah és ideal... De veritat

07 de març, 2007  
Blogger CUCALELLA said...

A tots: La veritat és que hi ha que cuidar-los bé, és fonamental per a sentir-se a gust. ;-D

07 de març, 2007  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home