dilluns, d’octubre 02, 2006

Grip

Ara que estava ja preparada per a la càrrega, va i em fico malalta...Si és que no pot ser, sempre per una cosa o per una altra he de fer un paréntesis a la meva vida.

Avui m'he aixeca't una mica extranya, em feia mal la gola, però pensava que amb un gotet de llet ben calenteta la cosa es calmaria, i no, cada vegada pitjor. Poc a poc el meu cap és convertía en un timbal...com si fessin tant soroll que el meu cap està a punt d'explotar... Però a pesar de totes aquestes contradiccions, he seguit com si no passés res. He fet la bogada, he anat a comprar, he anat a informar-me a una ETT, m'he fet el dinar...I ja després no hi havia marxa enrera, em sentia com si m'haguessin tirat a les escombreries, feta pols. Així que he decidit fer cas al meu cos i relaxar-me amb una migdiada eterna. Desde les 3 fins les 7, tot un récord.

Ara em trobo una mica millor, per això m'he fica't a escriure al blog, Perque a pesar de sentir-me sense forces és de les coses que fa que em trobi més bé. Quan acabi em faré un bollidet amb cebeta, patata, pastanaga i bajoquetes...menjar sa sempre és gratificant...el cos ens ho demana a sovint. Com aquest cap de setmana he marranejat, doncs ara he sofrit les conseqüències, unes angines com el puny.

Espero demà estar millor, que he d'anar al SERVEF a dur uns papers i he d'estar en plena forma!!!

Petonets a tots, m'alegro de tornar a compartir amb vosaltres les meves penes i alegries. Ja som a dilluns, ens espera una setmana ben inquietant.

11 Comments:

Blogger bellosoli said...

No pot ser! ja tenim la grip per aqui??? però si encara fa calor! Cuida't i fes bondat! el món no es mourà d'on és i tranquila que t'esperarà! però posa't bona!

02 d’octubre, 2006  
Blogger Y said...

... aiiiiins. Jo fa temps i temps que no agafo una grip (tinc els dits creuats i toco fusta).

Noia, recupera't i fes bondat que la grip s'ha de passar amb alegria! :)

(Jo el que pitjor portava de la grip era que no podia parlar gaire perquè em feia mal el coll... Ara no passaria res, però abans no tenia blog i era un calvari xDDD jajaja)

02 d’octubre, 2006  
Blogger Alguien cualquiera said...

Jo grips no agafo, però somnolències bastant sovint... camino que semblo un zombie últimament...

En fi... que et recuperis ben aviat, noieta! Sobretot no perdis les forces i el somriure!

02 d’octubre, 2006  
Blogger Cristina S said...

Molt bona la fotu xD. Mel amb llimona va molt bé però clar les angines són punyeteres. Ja fas bé de fer cas al cos q molts cops passem d'ell!!.

03 d’octubre, 2006  
Anonymous Anònim said...

que et milloris, ja veuras com et possis bona molt prompte.Ptonets!!!

03 d’octubre, 2006  
Blogger Adagio said...

4 hores!! això és una supermigdiada. espero k avui estiguis millor! xD

03 d’octubre, 2006  
Anonymous Anònim said...

Jo també porto una a sobre que no vegis jejeje.

Ànims i endavant! que això en uns dies ja haura pasat!

03 d’octubre, 2006  
Blogger Alguien cualquiera said...

Cucalella... tinc un nou link pel meu blog:

http://rinxolets.blogspot.com

04 d’octubre, 2006  
Blogger Tabe_ said...

Carinyet, que no se m'oblida que és el teu natalici! et fas major! milers de petons i continua fent creixer el teu club d'admiradors.

04 d’octubre, 2006  
Anonymous Anònim said...

ixes migdiades son les milloooors! encara que quan t´alces estàs com "intentant agarrar cobertura...".
vinga cristineta, a cuidar-se la grip que emprenya prou eh? (i a conintuar fent migdiades ;) !)

07 d’octubre, 2006  
Anonymous Anònim said...

Jo he anat uns dies a Barcelona i em sembla que he agafat un refredat, et confies, vas en maniga curta...

08 d’octubre, 2006  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home