divendres, de setembre 29, 2006

Amics blocaires

Estimats amics blocaires:

No sabeu la il·lusió que m'ha fet llegir els vostres comentaris de nou!!! M'ha donat una gran alegria sentir les vostres paraules d'ànim, perque m'he sentit acompanyada en aquests moments dificils per a mi.

He passat una setmana una mica decaiguda, perque a pesar de que realment la meva feina no era gens bona, almenys tenia una feina. I aixó sempre ajuda. Tot i així sé que ara he de lluitar, però moltes vegades la por em xiuxiueja que potser no trobaré algo millor. I és això realment el que no em deixa avançar.

Aquesta setmana estaré per aqui, així que podré escriure-vos una mica i podré llegir els vostres blogs.

Un petó a tots. Ens llegim. Adeu!!! ;-D

13 Comments:

Anonymous Anònim said...

ànims!

De moment pots posar algun anunci x aqui i els lectors anem colaborant clickant :P!

29 de setembre, 2006  
Blogger Y said...

Oooh!!! Nena quina alegria veier-te! ^^ Bé, llegir-te

Va tranquil.la treball segur que trobes, que paguin bé serà una altra cosa. Però a gent com tu la necessiten a tot arreu... :P

30 de setembre, 2006  
Blogger bellosoli said...

ei! ànims que trobaràs una feina millor, ja ho veuràs! cal tenir paciència, però de ben segur que tot això servirà per millorar!

30 de setembre, 2006  
Blogger CUCALELLA said...

XAVI: Jejeje, bona idea...ho tindré que patentar ;-P Gracies.

ABRIL: Sempre amb la teva energia positiva, yaki!!! Jo també m'alegro moltissim llegir-te de nou!!! :-D Ets una dolçor.

BELLOSOLI: És cert noiet!!! Realment quan succeeïxen contradiccions a la vida, és quan estàs aprenent de debò. JO ho he de fer continuament :-D Gràcies pels anims.

30 de setembre, 2006  
Anonymous Anònim said...

anim cris que trobaras algu ben aviat, quan menys t'ho esperes,ja ho tindras, segur.ptonets

30 de setembre, 2006  
Blogger CUCALELLA said...

Gracies xiquet, això espero!!! :-D

30 de setembre, 2006  
Anonymous Anònim said...

Uo! sisi em sumo als ànims col.lectius! ;)

01 d’octubre, 2006  
Anonymous Anònim said...

jo també he tingut una setmana de decaiguda... però ésta que vé, vaig a per totes!
Tu també eh cucalelleta!? ;)

01 d’octubre, 2006  
Anonymous Anònim said...

Pero suposo que si et van fer fora cobraras atur, no? Que es millor treballar evidentment pero com a minim no et trobes sense feina ni sense cap font d'ingressos.
Anims.

01 d’octubre, 2006  
Blogger CUCALELLA said...

WORDS: Gràcies de nou pels ànims ;-D

OLENSKA: Molt bé, ho farem!!! Sempre amunt, mai avall... :-D A per totes!!!!!

SIR WILLIAM TEMPLE: Sí, es clar, al menys cobro l'atur, aixó m'ajudarà mentre cerco feina. :-P Que espero que sigui aviat...

01 d’octubre, 2006  
Blogger Yes, we can said...

Esa Cristiiiiiiiiiiiiiiii

Adelante guapa

Que tu puedes

Puedes

:)

TKM

Carla

02 d’octubre, 2006  
Blogger CUCALELLA said...

COLLAGE: Gracias por esos ánimos. Espero poder llevar-lo todo lo mejor posible ;-D

02 d’octubre, 2006  
Anonymous Anònim said...

No sé on he anat a parar, estava cercant unes coses per un treball de filosofia i he trobat aquesta pàgina amb un món d'escrits que , per cert , son molt bons . No estic gaire segura si això que he llegit és una mena de diari o inspiració... Tan se val , m'ha agradat.

Salutacions des de Mallorca.
Rachelle

27 de febrer, 2007  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home