dilluns, de setembre 25, 2006

FIN

Sembla ben fort pero és així!!! Avui m'han tirat de la feina...Molts sabreu per posts anteriors que ja volia buscar-me'n una altra, però ha sigut així. Aquest és el final d'una etapa i el començament d'una altra.

La veritat és que m'ha impactat, no m'ho esperava... I per molt extrany que sembli estic molt contenta, però que molt contenta. Com pot ser que et tirin d'una feina i siguis feliç? Doncs, a part de que no m'agradava, estava ja cansada, etc...Ha sigut una lliberació per a mi, a més de que com m'han tirat em fan un finiquito.

Ara podré buscar feina tot el dia, així que ja no sé quan tornaré a escriure per aqui...Em sap greu perque m'agradava fer-ho cada dia. Serà l'única cosa que tiraré de menys. Tot i així tornaré. Vos ho pormeto. No puc deixar aquest vici ;-P

A tots una gran abraçada!!! Ens veurem ben aviat. Cuideu-vos molt en la meva absència, vos recordaré. MIL PETONS a tots els blocaires que m'heu anat visitant!!!

12 Comments:

Blogger Spoolly said...

Felicitats per l'acomiadament de la feina! En el fons saps que t'han fet un grandíssim favor i no trigaràs a trovar-ne una altre. I, siusplau... tornat aviat per aquí! snif snif!

25 de setembre, 2006  
Anonymous Anònim said...

Ja veuras com trobes una altre feina on no t'explotaran i tot serà molt millor :-)

Petons!

25 de setembre, 2006  
Blogger Alguien cualquiera said...

Sí, jo també, com els meus companys, de que acomiadessis aquesta feina que t'estressava tant, i de la que no hi estaves a gust. Em sap greu pel blog, que te l'estaves currant de principi a fi. És genial, encantador i coplidor. Cada paraula teva és un tresor a descobrir. En fi, fins aviat! Et desitjo el millor!

Sweet farewell, baby... sweet farewell...

25 de setembre, 2006  
Anonymous Anònim said...

A vegades si et fan fora es millor; aixi no et sents culpable perque no els hi has de dir que aquella empresa es una merda i que son tots uns desgraciats. El que passa es que hi ha moltes empreses que et foten fora i a sobre encara volen que et sentis culpable. A mi si no m'agrada un lloc me'n busco un altre. Sort en la recerca d'una feina millor!

25 de setembre, 2006  
Blogger Y said...

xD jajajaja això de que t'hagin fet fora i t'alegris... Hosti que fort. ^^ Però si ha estat una lliberació doncs OLÉ!

^^, eno. Ara només em sap greu que deixis el bloc per uns dies...

Torna aviat i sort amb el nou treball que tinguis!

25 de setembre, 2006  
Blogger l'home de la musica said...

Jo! Ara que ens començavem a coneixer... :-(

26 de setembre, 2006  
Blogger Cristina S said...

Vaja... espero q en trobis una altra aviat! I un canvi (possitiu) a la vida és el millor q et pot passar. Sort!

26 de setembre, 2006  
Anonymous Anònim said...

et desitje molta sort en la cerca de la nova feina, segur que trobes algu millor.Molta sort.Ptonets!!!!!

26 de setembre, 2006  
Blogger Yes, we can said...

Hola Cristineta!!!

Pues me alegro mucho que estés tan contenta. La verdad que me das un ejemplo de cómo tomarse las cosas, como dice tu blog, con optimismo. a ver si se me pega algo... :)

Por cierto, no echas de menos la vida en la uni? yo sí :) será cosa de estudiar otra carrera jejeje

Acuérdate de buscar curro en la bolsa de trabajo del CEU y en la página de infojobs.

Muy buena suerte en tu búsqueda :)

TKM

Carlinha

27 de setembre, 2006  
Anonymous Anònim said...

Apa doncs ja veurás q trobarás feina aviat i tornarem a tenir-te cada dia per aquí! fins llavors, sort i que vagi be!

27 de setembre, 2006  
Blogger bellosoli said...

be, espero que et serveixi com a bona oportunitat per trobar el que realment tens ganes! dedica el temps que calgui i troba una feina que t'agradi! m'alegra que t'hagi anat be aquest acomiadament, però no puc deixar de sentir ràbia vers als teus caps per haver-ho fet!!!

sigui com sigui molta sort i ànims!!!

28 de setembre, 2006  
Anonymous Anònim said...

m´alegre de que t´hages alegrat en compte d´entrististir-te...
a mi este cap de setmana m´ha passat una cosa semblant... encara estic a la feina de la que vull canviar, però m´han fet una cosa prou lletja, i, encara que ja havia començat a buscar-me altra cosa, ara és quan va de bo! ixos no jugaran am mi!
Sort i endavant ;)

01 d’octubre, 2006  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home