dimarts, de setembre 12, 2006

"Papeleo"

Avui he estat de "papeleo", així que com molts sabreu ja, he perdut gairebé tot el matí fent cues interminables. Primer a la Policía per a fer-me el DNI, després a tràfic per a duplicar-me el carnet de conduïr y després al banc a recollir les targetes de crèdit que vaig anular pel robatori del meu cotxe.

Realment em dono compte de la quantitat de papers que s'han de fer per a poder circular tranquil·lament pel món. Però el pitjor de tot no és el tindre-ho o no, sinó el fer-t'ho. Per a anar a treure'm avui el carnet m'he tingut que aixecar a les 6 del matí, i inclús així, ja hi havia abans molta gent esperant allí. Així que espera, espera i espera...Interminable. Sort que m'he fet una amiga i ens hem ficat a parlar, perque sinó, encara se m'hagués fet més llarg.

Després al banc també m'ha passat una cosa graciosa, estava a la cua i quan m'ha tocat a mi m'han demanat el carnet d'identitat que tot just m'havia anat a fer abans, així que només tenia el justificant del carnet. Però l'home m'ha dit que necessitava algún carnet o fotografia que m'identifiqués, i clar, a mi m'han robat tot el que tenia, per tant no em quedava cap carnet, així que m'ha dit que tindría que trucar a Madrid per a identificar-me. Doncs casualitats de la vida, ha truca't a l'oficina en la que treballa el meu pare i al dir el meu nom de seguida m'ha identifica't i l'home dient-me: ahh, doncs res, res, ja no fa falta, sabent que és el seu pare ja no hi ha problema...el que fan els "enchufes"...

Bé noiets fins demà, us deixo que se m'ha acumulat la feina. Un petonet!!!

4 Comments:

Blogger Y said...

jus... xD Jo cues pel carnet no... Però trobar-me a una subnormal fent-me'l sí. Ja ho té això de viure en un poble ^^xD

Bé, però ara ja tindràs tot un altre cop

12 de setembre, 2006  
Blogger Alguien cualquiera said...

Ara que dieu cues... la pitjor en què m'he trobat va ser al Camp Nou per anar a veure els u2. Allò sí que era un caos...! Per sort, vam fer un "amague" i ens vam colar, tot adelantant-nos una hora i pico! Haig de comentar que el concert va ser una absoluta merda també... 45 euracos malgastats! ¬¬'

12 de setembre, 2006  
Blogger bellosoli said...

renovar papers és un pal terrible! ja ho podrien tenir en compte els manguis que es dediquen a robar carteres!

12 de setembre, 2006  
Anonymous Anònim said...

M'en alegre que tingues la major part de tots els papers i puguis gaudir de un certa tranquilitat.M'en alegre molt de debo.Mil ptonets!!!!

12 de setembre, 2006  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home