diumenge, de setembre 03, 2006

I el meu cotxe!!!



Doncs sí, estimats lectors, això és el que m'ha passat. M'han robat el cotxe i estic fatal...Però ja no només el cotxe sinó el bolso amb totes les meves pertinences: claus, targetes de crédit, movil, DNI, carnet de conducció...tot, tot i tot.

Va ser una de les situacions amb més impotencia que he sentit mai a la vida. Uns maleïts lladres m'han fet la guitza d'allò més. A vegades em pregunto per qué la vida te que ser d'aquesta manera, per qué hi ha persones amb tanta irresponsabilitat i són capaces de fer coses d'aquestes. Si els robessin a ells segur que potser s'ho pensarien dues vegades a l'hora de fer això, si sabessin el que costa realment comprar-se alguna cosa, treballant de valent i amb la suor del teu front. Però no, i a ells qué. Tenen el cotxe d'algú, doncs mira que bé. Segur que no pensen ostres pobra persona, realment l'hem fotut, i ara qué farà...

Està clar que el lladre no pensa aquestes coses sinò no robaria, però estaria genial que els passés alguna vegada allò que fan, només per saber com es sent el que està a l'altre costat, el que sofreix la pérdua, perque posant-se a la pell de l'altre adquiriria una mica de consciencia, que els fa molta falta.

Ara em passo el dia observant els cotxes que están aparcats per tota la ciutat, per si potser es dóna la coincidencia de que el trobo per algún costat. Seria un gran encontre, però es prou difícil que succeeixi...malgrat això no perdré l'esperança, seguiré buscant i rebuscant fins que algún dia no molt llunyà (això espero) torni a apareixer.

Si algú veu un Mazda Primacy de color blau fosc amb la la seva característica porta ratllada en la part posterior del conductor, que m'ho faci saber, sería una gran alegria per a mi.

Petonets a tots. Fins demà. Si teniu cotxe vigileu-lo de ben aprop. Sempre hi ha algú que ens observa...

10 Comments:

Blogger Alguien cualquiera said...

Al meu germà li van robar un dia la seva bicicleta de valor de mig milió de pessetes, però just davant dels seus morros. Encara l'estem esperant... A veure si el teu cotxe apareix aviat, cuqueta. Sobretot no et desanimis! Pensaré molt en tu!

04 de setembre, 2006  
Anonymous Anònim said...

em sap molt de greu maca,si necessites qualsevol cosa,no dubtes en demanar-ho.Et dessitge molta força i anims.Intenta no deprimirte molt!!!MOLTS ANIMS I MOLTS PTONETS!!!!!

04 de setembre, 2006  
Blogger Cristina S said...

Ostres... q desgraciats. Aquests no tenen empatia ni res. Ho sento molt, només sents impotència...

04 de setembre, 2006  
Blogger CUCALELLA said...

Es que la mala sort em persegueix... :-(

04 de setembre, 2006  
Anonymous Anònim said...

ostres, que mal em sap... espere que el trobes prompte.
Molts ànims.

04 de setembre, 2006  
Blogger CUCALELLA said...

Gracies a tots pels vostres ànims, la veritat es que quan algú te problemes la gent es preocupa. Moltes gracies!!!

05 de setembre, 2006  
Blogger bellosoli said...

Ei! em sap molt greu! és una putada de les grosses. I ha gent que no té ànima. Són tan egoístes que ni que ho intentéssin serien incapaços de pensar el mal que poden fer als altres! Maleïts lladres!

A un col·lega meu li van robar el cotxe fa poc i ja l'han trobat en perfecte estat (van trigar un parell de setmanes). A veure si tens sort i també troben el teu aviat!!!

Molts ànims!

05 de setembre, 2006  
Anonymous Anònim said...

que cabrons... Fan fàstig...

06 de setembre, 2006  
Anonymous Anònim said...

Mira que n'hi ha fill de putes sueltos!

A veure si el pots recuperar!

06 de setembre, 2006  
Blogger CUCALELLA said...

Sí que hi ha gent amb mala baba si... :-( I damunt ara m'he de tornar a fer el DNI i el carnet de conduïr, quin fàstig!!!

07 de setembre, 2006  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home