dilluns, de juliol 24, 2006

Barqueta de fusta

Aquesta és la barqueta que em pot dur a les aigües més profundes que puc trobar. Aigües sense fons, o amb fons llunyà. Peixos de coloraines i altres varietats aquàtiques.

Necessito que el vent em bufi a la cara, un vent suau, però fresc de mar, no aquell que quan respires sembla que t'ofeguis pel caliu.

Dormiré de panxa cap amunt. I deixaré que la mar em dugui on ella vulgui. Sense cap nord concret. Com una ànima sense destí. Que vaga per tots el indrets. Que no sap on anirà a parar però que de segur anirà a parar a algún lloc. Que potser l'impressiona, el sorprén, l'entusiama, perque mai hagués pensat que podia arribar a parar allí.

Paisatges nous, idees diferents, personatges desconeguts...però tot diferent, sense repeticions que es repeteixen una vegada i una altra.

Ens veiem a la barqueta del viatges. Petonets de dilluns, amb mandra i soneguera...

5 Comments:

Anonymous Anònim said...

Hi puc pujar? A mi em fa por navegar amb barca però... Sempre puc tancar els ulls :)

24 de juliol, 2006  
Anonymous Anònim said...

La meva cosina en tenia una. Llàstima que en aquells temps encara no hi queiem de dormir-hi...

25 de juliol, 2006  
Blogger Alguien cualquiera said...

Eeeeeeeeei, ja portem bastants dies sense saber l'un de l'altre! Jo ara també estic en una petita barqueta, però aquesta no navega pel mar... És l'immens Univers que m'envolta. Tot un viatge amb les cançons de Ride :P

25 de juliol, 2006  
Anonymous Anònim said...

Hem perdut un dimarts?

25 de juliol, 2006  
Blogger CUCALELLA said...

Sí, ho sento...No he pogut escriure, aquí era festa, però he tingut que treballar com una campiona a la tele!!! Tot i així avui escriuré de nou. Gràcies per la vostra paciencia. Petonets a tots :-D

26 de juliol, 2006  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home