divendres, de juliol 21, 2006

El meu paradís

Ara mateixa m'agradaria tancar el ulls i apareixer a aquesta platja paradisíaca, i banyar-me en les seves aigües cristal·lines.

Bussejant amunt i avall, veient la meravellosa fauna marina, que gràcies a la claredat de l'aigua puc observar sense cap entrebanc. I sentir com la gelor de l'aigua em recorre totes les parts del cos, i senc la llibertat de flotar entre les aigües turquesa. No hi ha cap obstacle per a mi en aquests moments, perque són moments per a gaudir.

Després estirar-me a la sorra deixant que els raigs de sol em vagin daurant la pell i m'impregnen d'energia vital. Un sol que calfa però que no crema. Rodolar per l'arena. I sentir la tranquil·litat d'una platja on l'únic soroll que puc sentir és el cant dels ocells i el moviment continu de les ones que escumegen.

Després d'una estona anar endinsant-me cap al bosc que s'oculta a la part posterior de la platja. I allí explorar tots el indrets que em va oferint aquesta terra. Arbres i bestioles són els meus companys de viatges, ademés del soroll de les cascades que brollen de les pedregoses muntanyes, que són coronades amb algunes clarianes, ja que els arbres només deixen passar alguns raigs solars.

Allí tot és pau, tot és natura, tot és vida... Si algú s'hi vol apuntar està convidat al meu propi paradís. Vos espere.

Bon cap de setmana a tots. Qué disfruteu d'alló més. Ens veiem el dilluns. Molts petonets.

4 Comments:

Anonymous Anònim said...

Jo m'apunte, és el que anhela el meu cor.Un lloc aixi nomes esta en els meus somnis.Bon cap de setmana:Ptonets!

21 de juliol, 2006  
Anonymous Anònim said...

Jus... Jo m'apunto!
Bon cap de setmana igualment!

21 de juliol, 2006  
Anonymous Anònim said...

Yo tb me apunto!Es mas es una buena idea para el viaje que tenemos pendiente. Toma nota .

Un besazo!!

23 de juliol, 2006  
Blogger CUCALELLA said...

Doncs res...Teniu un lloc reservat per a cadscún!!! ;-)

24 de juliol, 2006  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home