dimecres, de juliol 19, 2006

Batecs de cor

Cada dia que passa el meu cor batega més fort, vol fer-se present en cada moment que estic vivint, perque te una necesitat de sentir el més mínim segon que passa, i vol sentir-lo amb la major intensitat possible.

El meu cor vol manifestar la seva alegria i la seva pena perque només d'aquesta manera realment està viu, perque sent, si deixés de fer-ho deixaria d'existir.

Les sensacions més habituals són el batec continuat, ara més apressa, ara més a espai, però sempre bategant. També hi han altres sensacions: el cor es pot fer petit i gran, perque s'està feliç o nostalgic. I un dels sentiments més dolorosos que pot expressar el cor és quan se't fa a miques, és un dolor agut, persisteix i no pots controlar-lo. El cor cobra vida pròpia. I desde el interior de les teves entranyes pots anar trobant tots els trossets que s'han anat partint un a un com un mirall.

Que el cor estiga sempre a l'espera de totes les coses no sempre és l'opció fàcil, justament podriem dir que és ben al contrari, perque quan és el cor el que percibeix cada pas que dónes a la teva vida sofreixes el doble que les altres persones. La lógica s'esvaeïx i les coses ja no són racionals, el cap deixa d'existir en cada moment i tot cobra un caire antagònic. Mai més pensaràs estimar sino que estimaràs directament, sense pors, sense barreres, sense mentalitats. Amor pur.

Avui dóne el meu cor a tots vosaltres. Gràcies per llegir-me cada dia. Petons d'amor pur.

7 Comments:

Anonymous Anònim said...

Se el que vols dir, a mi el cor em contola totes les accions del meu cos i precisament per això el patiment es mes gran.I en aixo de estimar no es cosa de uno mateix,si no de dos,i si uno no vol,l'altre com tu diuses queda amb el cor destrossat,s'ha de tindre un força interior molt gran i una naturaleça interior compasiva i armoniossa per no caure a l'abisme.Ptonets.

19 de juliol, 2006  
Blogger CUCALELLA said...

Però no parle només del amor als altres, també del amor a un mateix, que molta gent se'n oblida, i potser arriba a ser més important, perque si no saps voler-te a tu mateix tampoc sabràs voler als demés. :-)

19 de juliol, 2006  
Anonymous Anònim said...

home clar,aixo no he nombrat perque es elemenal,si no et vols a tu mateix, mai podrás estimar als demes.

19 de juliol, 2006  
Blogger Guillem Mercadal said...

Compte amb el cor, que hi ha vegades en què no el tornen ;)

19 de juliol, 2006  
Blogger CUCALELLA said...

Sí, això em passa ben a sovint però no puc ser d'una altra manera, el meu cor està sempre a tothom que el necessiti. :-)

19 de juliol, 2006  
Anonymous Anònim said...

Si , a mi també em passa,se que no és el camí mes fàcil,pero jo soc aixi i no puc fer-hi res.

19 de juliol, 2006  
Anonymous Anònim said...

A tu també et petarà un dia a batecs... :)

19 de juliol, 2006  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home