dimarts, de juliol 11, 2006

Lluites

Com sempre s'ha dit les lluites no és guanyen amb la força, sinò que hi ha altres procediments molt més imperceptibles però amb més eficacia.

Ahir en una reunió no oficial de pluralia ho estiguerem debatint durant tot el sopar. Per un costat, podiem trobar la part més radical en la que realment no hauriem d'acceptar ninguna idea en contra de les nostres creencies i actuar amb peus de plom a l'hora d'aliar-nos els uns amb els altres, i d'altra banda, altres pensaven que just el contrari la unió fa la força. I que deviem unir-nos tots per a aconsseguir realment alguna cosa.

Per a uns els problemes de disgregació eren el causant de la perdua de moltes lluites en molts països o grups polítics, per a altres realment la separació era el signe d'identitat del propi grup diferenciant-lo de la resta d'una societat totalment podrida.

Un altre tema interessant que esdevingué fou el de les ideologies, una idea clau va ser que quan la ideologia supera al home es pot arribar a convertir en dictadura i aixó pot suposar tornar enrere en comptes d'anar avant. Referent a aixó s'al·ludí al comunisme, una idea molt maca però que acabà com acabà.

Per últim, resaltarem la funció dels mitjans de comunicació com a transmissors de la veritat. Una de les bases hauria de ser la de confrontació de realitats, que normalment solen ser antagóniques, encara que no tindria perqué ser-ho, però l'exemple del meu amic va ser magistral: el formatge dividit en molts trossets quan més parts s'exposen més s'assemblarà a l'imatge d'un formatge. Supose que aquesta seria la premisa del bon periodista, un formatge sencer és com una veritat vista desde tots els punts que hi podem trobar. I per tant una argumentació més veritable.

Després de la xerrada ens relaxarem amb una caminada ben extensa pels carrers valencians, cosa que sempre m'entusiasma de valent.

Molts petonets. Qué descanseu. Fins demà.

4 Comments:

Anonymous Anònim said...

Amb això del comunisme... Doncs tens raó. Tinc una amiga cubana que és partidària de Fidel i sempre em parla molt bé, massa bé diria jo, del comunisme que viuen allà. Però després veus la tele, les fotos de viatges que algú ha fet... I dius si allò és comunisme o una dictadura.

I és a part de que les ideologies superen a l'home, també hem de tenir en compte que l'avarícia hi juga molt.

Per cert jo també vull sopar així, nosaltres sempre acabem parlant de tonteries xD

11 de juliol, 2006  
Anonymous Anònim said...

Jo Pense que la unió fa la força,sol amb la unió de totes les parts conseguirem algo. el comunisme es un dictadora com altra qualsevol.Estic dacord que gracies als periodistes res resoldren moltes injusticies que ni ha en el mons,encara que tinc que dir que algun periodistes( encra que son una minoria) desinformen i no informen.I ja a Titol personal una queixa reinvidicantiva:la democracia esta en crisis,la gent ja no creu en el parits democratics,ni ha molta hgent que s'asten de votar,perque pensa que no canviara res,i molta gent que es radicalitaza a postures radicals,o tenim una democracia directa com la que te suissa o tenim que buscar un atre sistema entre tots mes participatiu,democratic i amb mes castig amb la corrupció dels politic.Bueno no m'enrolle mes.XDDDD.Ptonets!!!!


DANI

11 de juliol, 2006  
Blogger CUCALELLA said...

La veritat es que va ser força interessant el sopar perque vaig aprendre moltes coses, però no creguis que sempre es així moltes vegades també parlem de tonteries. Perque no sempre es pot estar intelectual...jejej :-P

12 de juliol, 2006  
Anonymous Anònim said...

jo sempre que puc mantenc eixe tipus de conversacions,politiques,intelectuals,filosofiques...quan concideixes amb gent que te les mateixes preocupacions el maeixos gusts, es quan et dones mes sovint.

DANI

12 de juliol, 2006  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home