dilluns, de juliol 03, 2006

Buscant...

Ens passem la mojoria de la vida buscant coses. A vegades sabem el que busquem d'altres busquem pero no sabem realment el qué.

Hi ha vegades que hi ha búsquedes més trascendentals, però d'altres poden ser qualsevol cosa que no trobem perque hi ha un gran desordre a la nostra habitació, o perque hem deixat algo en un lloc i no ens en enrecordem on.

Aquesta ansia de buscar és un del majors alicients que podem tenir a la vida perque fa que la monotonia siga menys costosa de portar avant. Sempre podem buscar coses noves. Mai ho apredrem tot ni podrem dir que ja ho hem buscat tot o que ja no queda res per descobrir, perque realment no será així.

Buscant descobreixes que mai trobarás tot el que busques, sempre et quedarán coses per saber. Però almenys hi ha que estar sempre en camí. A la guaita...

Sóc buscadora de veritats, de casualitats, de persones, de projectes, de ilusions, de inquietuds, de histories, d'expressions...

Fins demà buscadors. Cuideu-vos.

4 Comments:

Anonymous Anònim said...

Bueno para variar estic dacord,jo soc un buscador,jo faig de la meva vida una busqueda permanet,dona igual si trobe lo que busque o no.Ptonets maca!!!

DANI

03 de juliol, 2006  
Blogger Alguien cualquiera said...

Nos pasamos la vida buscando. Buscando las llaves de casa, buscando esa foto de la que nos hemos acordado, buscando la manera de llegar a fin de mes, buscando restos de turrón de chocolate suchard (a ver si queda algo aunque yo ya debería poner freno a este despropósito culinario de las navidades), buscando el otro guante, buscando un trabajo mejor, buscando en los cajones, en los pasillos, en las escaleras, en las calles... por los tejados y en esas fachadas cochambrosas de las callejuelas del centro que me gustan tanto.

Buscamos, buscamos y buscamos. Y mientras más buscamos, más nos perdemos. Después de todo, eso es la vida no??? Una búsqueda constante. Un reto diario. Lo malo es no percatarse de que la búsqueda obsesiva de la felicidad, o de lo que se supone que necesitamos para ser felices, que es en definitiva lo que buscamos todos, puede hacer de nosotros unos desgraciados. Lo malo es no darse cuenta de que la vida, que diría John Lennon, es eso que nos pasa mientras estamos ocupados haciendo otros planes.
Vivir y buscar. Buscar y vivir. La felicidad está más cerca de lo que pensamos. Vive y no dejes de buscar. Pero vive.

04 de juliol, 2006  
Blogger Alguien cualquiera said...

Això ho he tret de http://lolilla.blogspot.com/2006/01/nos-pasamos-la-vida-buscando.html

M'ha fet molta gràcia mentres ho llegia... He retallat lo més trascendental. A mi m'ha emocionat molt, i he pensat en penjar-t'ho :)

04 de juliol, 2006  
Anonymous Anònim said...

Si es cierto,estoy totalmente de acuerdo con el segundo parrafo.Saludos

DANI

04 de juliol, 2006  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home