divendres, de juny 30, 2006

Festa Hawaiana

Hawai estava ahir al pis d'un amic de la meva companya. I és que va tenir lloc la festa més estiuenca que he anat fins ara. Tots els visitants, la mojoria tios i "frikis", portaven una camisa de flors, fruites, palmeres i altres complements hawaiencs ademés del tradicional "pareo" cadascún amb el seu estil peculiar.

Aquesta falda de la foto també formà part del vestuari del assistents que va anar rodolant compartint-la uns i altres com a bons germans. Però no resultà l'únic complement compartit, també els barrets de palla anaren cobrint els caps de cadascún de nosaltres en diferents moments de la nit i es que no n'hi havien per a tots. Segons l'estat d'alcoholemia que anava desenvolupant-se el barret s'anava dirigint al cap del més afectat de tots.

D'altra banda es preparà el típic sopar de festa dels pobres: unes quantes patates, olivetes i els respectius cacahuets. Però l' obra més espectacular de la nit fou la nostra pinya colada preparada a casa per Laia, Ana i jo, clar...I es que s'acabà en un obrir i tancar d'ulls. Dos litros en una festa hawaienca no n'hi ha ni per a començar. Altres begudes que es prepararen foren un meló amb ron ben dolcet i una macedonia amb peché per a xuclar-se els dits. Així vaig acabar...feliç de la vida, perque el sucre amb l'alcohol és una bomba de rellotgeria.

Vam fer una mica el ganso ballant les tradicionals cançons que preparà el bon amic d'Ana, que encara que pretengués que foren les de Hawai eren un mescla ben extranya. Però vam riure d'allò més.

El problema més greu de tot es que després de tornar de la festa ens quedarem les tres maries parlant de la situació política española i només he pogut dormir dos hores i mitja. Així que imagineu-vos com estic...feta una bleda. Espere que aquest cap de setmana em pugui recuperar.

Petonets desde Hawai Bombai. Passeu un bon cap de setmana.

3 Comments:

Anonymous Anònim said...

que festera jejeje,segur que t'ho deus haber passa't molt bé.DEscansa i que tingues un bon cap de setmana.Ptonets!!!!!!


DANI

30 de juny, 2006  
Blogger Alguien cualquiera said...

Ha caído una. De moment... :-S Ànims pel dia d'avui! El cap de setmana ja està al caure! Petons desde Synera :)

P.D.: Ahir vaig tornar a escriure! :)

30 de juny, 2006  
Blogger CUCALELLA said...

M'en hi vaig de seguida a veure'l Que passis un bon cap de setmana tu també. Mil petonets xiquet!!!

30 de juny, 2006  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home