dimarts, de juny 27, 2006

La Mar, la mar de bé...

Endinsar-me i endinsar-me més. Aquest era el meu repte. Em sentia com en un núvol, flotant dins de l'aigua com si m'hagués convertit en un peix. Les ones acaronaven tota la pell del meu cos i sentia tota la seva suavitat en forma de bambolles.

Em sumergia cap al fons i l'aigua s'apartava als costats donant-me la benvinguda al nou medi aquatic. De vegades sentia una gelor per les cames i d'altres més caliu produïdes per les corrents marines. Però sempre amb calma, una calma que et convidava a somiar despert móns d'autèntica magia.

Durant una estona vaig estar flotant sobre la superficie marina, i mentre mirava tot el cel estelat. Moltes vegades penso que m'encantaria poder experimentar aquest medi, però es clar, no tinc ales per a volar. Per tant l'unica manera d'aconsseguir-ho és amb imaginació. Imagino que estic allà amunt en comptes de aqui baix i puc veure totes les coses en miniatura, perque és el que passa quan estàs tant a munt. Ho sé per les vegades que he pogut volar en un avió. Però està clar que no és el mateix. Ja m'agradaria...

Torno al aigua després d'una estona. Ja és tard. He de marxar una altra vegada a la meva roda vital. Però ja no m'importa, la força de la mar m'ha omplert les venes d'aigua. Una aigua revitalitzant, i no la que anuncien per la tele. Aquesta ho és de veritat.

Petonets aquatics a tots!!! Fins demà.

6 Comments:

Anonymous Anònim said...

Que bonic!!!m'agrada't molt.Res se li pot escapar a la mar,ja que recorreix totes les venes del mon.La terra,L' aigua,l'aire i el foc;els quatre elementS del planeta terra deurien ser beneïts per tothom i no fer mai mal us de ells.Clar això es com tendria que ser...
Ptonets!!!Fins demà!

DANI

27 de juny, 2006  
Blogger Alguien cualquiera said...

Ja deia jo que algo de sirena tenies, jejeje. Quanta màgia desprenen les teves paraules...

27 de juny, 2006  
Anonymous Anònim said...

i en Guillem confirmà...

Tendim a coincidir amb les temàtiques. Avui, quan he vist que xerraves de la mar, ja no me n'he pogut estar de comentar-t'ho.

Així doncs, petons salats per tothom!

27 de juny, 2006  
Blogger CUCALELLA said...

Jeje es cert m'ha passat més d'una vegada. Em fico a escriure i després vaig a llegir els altres blogs i quan m'hi fico al teu: Vajaaa parlem del mateix de diferent manera...Aixó és la telepatia internauta...jejeje. Un petonet maco!!!

28 de juny, 2006  
Anonymous Anònim said...

Jo tenia raó, cucalella, ets la donzelleta de la mar!

(Tot just surto d'un exàmen terrífic... brrrrrrrrrr)

28 de juny, 2006  
Blogger CUCALELLA said...

No m'he diguis rinxolets...que mal que em sap, molt d'ànim. Tot surt poc a poc!!! Un petonet ben fort.

28 de juny, 2006  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home