dilluns, de juny 12, 2006

Passetjos

Doncs aquesta és una de les platges de Benidorm. Per a uns ben bonica, per a altres horripilant. Però és la que és, la platja d'aquest poble. Per tant podem dir que hi ha gustos per a tots en aquest món.

Ahir diumenge a les 9 del mati em dirigia a la platja amb la meua tieta i unes amigues i ens disposarem a fer set quilòmetres caminant a un bon ritme, com ja no surto de festa, m'estic fent una iaia i m'aixecà ben matinet per a fer coses... Només arribarem no és que estava ple sinó a més no poder de gent de la tercera edat. Era una passarela de cossos prou deteriorats per l'edat. Sembla fort però tots acabem així. Ara de joves dóna gust, però espereu-vos uns anys quan la pell comence a tornar-se blaneta, i tingueu penjolls per tot el cos.

Tots caminaven per la vorera de la mar i movent-se amb esforços. Era una mica trist, però a la vegada enriquidor, observar quin és el futur que t'espera, és com un reflex del que passarà. Però a la vegada mostrava humanitat. Estem acostumats a veure cossos perfectes i com deia el meu amic Juan Rafa: dos puntos menos de autoestima, perque no és que no tinguem cossos perfectes sinó que ni ens arrimem a això. I ja ni parlar de la vellesa, perque está tan mal vista...que els vells és com si no existiren i vos ben asseguro que ahir en vaig veure un bon grapat.

Per tant podem dir que en la societat no és reflexa el que és realment. Volen mostrar-nos una xicoteta part. Com si no vulguessin aceptar que els anys passen i l'edat és un fet real. Però fins que no ho aceptem seguirem vivint en un món de fantasia en el que la realitat está tan camuflada que vivim enganyats. I de sobte un dia ens despertarem pel matí i ens adonarem que som iaios i ningú ens ha avisat de qué passa a partir d'ara.

Per aixó em fa molta gràcia Benidorm, está clar que és molt agobiant sobretot a l'estiu, però en tot moment t'ensenya que la joventud es un pas ben fugaç, i que una vegada passa les coses no són com ens han enseñat, doncs la joventud no és eterna.

És dilluns qué horror!!! Però hem d'intentar pendre'ns-ho amb filosofia. Petonets.

7 Comments:

Anonymous Anònim said...

Me das envidia, un dia de estos tienes ke invitarme a dar uno de esos paseos por benidorm!!Prometemelo!!
Un besazo cuidate.

12 de juny, 2006  
Blogger CUCALELLA said...

Por supuesto, a todo el que quiera está invitado a venir por aqui. Un besazo wapet!!!

12 de juny, 2006  
Blogger CUCALELLA said...

Es cert xiquet. Gràcies pel comentari. PETONETS

12 de juny, 2006  
Anonymous Anònim said...

Doooncs jo espero fer-me ben vella i arrugada... xDD I si pot ser arribar amb la mateixa energia que ha arribat la meva àvia.. :P

12 de juny, 2006  
Blogger CUCALELLA said...

I tant, jo també, i espero poder anar a ballar com diu la meva àvia "los pajaritos" que aqui a Benidorm està sempre de moda. XDDD

12 de juny, 2006  
Anonymous Anònim said...

Jo també vaig a caminar de veç en quan,va molt bé.tenim q quedar un dia allí a Benidorm.Sobre els vells,si arrivem a ser-ho será bona senyal si no malamen.Petonets

13 de juny, 2006  
Blogger CUCALELLA said...

La veritat és que almenys podrem contar les nostres batalletes...Anirem a Alcoleja, allí amb els de la nostra generació. XDDD

15 de juny, 2006  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home