dilluns, de juny 12, 2006

Dormint...

Els dilluns sempre estic tant cansada que sembla que no m'espavili de cap de manera. I aixó és perque els caps de setmana els vull aprofitar tant que no paro ni un segon. Pero clar, després els dilluns no puc ni amb la meva ànima.

Però ja no és només aixó, a part els diumenges d'onze a dotze de la nit tinc el programa de radio i clar, després sempre anem a prendre alguna cosa i se'm fan les dues del mati. I a les set ja tinc que estar en peu per a anar a fer feina.

Tot i així un dels meus majors problemes és que m'adormo a qualsevol lloc. Sigui on sigui: a l'autobus, al sofà, a la platja, a la feina...bé aqui no he arribat a quedar-me fregida, però ahir van haver moments en que ja no podia controlar-me.

Al dormir a llocs on realment no és pot dormir, els citats anteriorment, poden succeïr certs problemes, per exemple, a l'autobus t'agafa una torticulis que no és normal, a la platja et cremes l'esquena (es que jo dormo com els nadons de panxa cap a avall) i bé al sofà acabo amb un mal d'esquena que després he d'estirar-me si no...El millor per tant és dormir al llit, tota estiradeta, quin gust!!! El problema és que el llit on dormo al pis és horrible, te alguns motlles solts i moltes vegades se'm claven per tot arreu. Per aixó quan torno a casa és un plaer doble, el meu llit és una passada es dorm de meravella.

Per a mi dormir és un dels majors plaers que hi ha. Està clar que no fas gaire cosa, però pots somiar i això és per mi un luxe. Tot i que de vegades pots tenir malsons, però a mi em val la pena. A més que sempre em sento agust tapadeta fins al coll perque tot i que sigui estiu sóc ben fredolica i m'encanta la suavitat dels llençols.

El pitjor de tot és llevar-se, a l'estiu és una mica més fàcil perque no fa fred, però a l'hivern per a mi és tot un repte. Estás tant bé al llit i tant calenteta que t'aixeques i et congeles. Però clar, ho has de fer per a treballar... encara que jo m'hi quedaria alli dins per sempre.

Ja és dimarts i per tant ja estic més desperta. Poc a poc m'espavilaré. Molts petonets a tots.

5 Comments:

Blogger CUCALELLA said...

La veritat és que jo faig la migdiada, però és perque la necessite. A més la faig de dues hores o així. Però a mi no em treu la son de per la nit, ahir la vaig fer i per la nit dormia profundament. Ja et dic jo que dormir és de les coses que més m'agraden i estaria tot el dia.

13 de juny, 2006  
Blogger Guillem Mercadal said...

No hi ha res millor que dormir quan estàs ben cansat! T'estires al llit i lluites per mantenir els ulls oberts, els llençols són tan flonjos, el coixí tan tou, tot tan suau.

Després et deixes anar i t'adorms; somies amb més intensitat que mai.

13 de juny, 2006  
Blogger CUCALELLA said...

Estic totalment d'acord amb tu, Guillem. Just ahir estava tant cansada que m'adormí de seguida i com dius, tot era tant tou que vaig caure en un tres i no res. Ara a més somio amb molta intensitat, tant que sembla a vegades que realment no dormi.

13 de juny, 2006  
Anonymous Anònim said...

Oooh a mi també m'encanta dormir...
I la migdiada quan puc la faig tot i que despertar-me trobo que és el pitjor sacrilegi mai fet... xD

13 de juny, 2006  
Blogger CUCALELLA said...

Jajaja, és cert!!! Però et senta d'allò més bé. Després afrontes el vespre amb més ganes. :D

13 de juny, 2006  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home