dimecres, de juny 14, 2006

Sense fucionament



Doncs si nois, ahir ho vaig intentar vegades i vegades, però res, l'ordinador per alguna extranya raó, que encara no sé quina és, no funcionava de cap de manera. I avui, com per art de magia torna a funcionar bé. Aquests misteris són d'expedient X mai es sabrà el motiu concret.

Potser l'ordinador ahir estava cansat i no tenia ganes de que escrigués, debía pensar: "Avui no tinc ganes que aquesta tia comenci de nou amb les seves paranoies"...i ho va aconsseguir, en tot el dia no em va deixar entrar al blog ni un segon ni mig.

I és que les noves tecnologies és el que tenen, a vegades per motius inexplicables perden el cap. En aquests casos sí que s'assemblen al creador, serà per això que diuen que la mascota s'assembla sempre a l'amo i adquireix els seus comportaments. Són incomprensibles.

Tot i així, avui l'ordinador s'ha rendit de nou i ja no presenta resistencia alguna a les meves paraules. De tant en tant li tindré que dir alguna parauleta bonica per a que no em faci la passada d'ahir. "Maco, reiet meu, cosa bonica...!!!". Potser així es tornarà més afable i mai més es tornarà a rebelar contra mi.

Bé, ja és dijous un dia més i l'esperat cap de setmana. Un petonet a tots els que han sofrit les conseqüències d'ordinadors rebels.