divendres, de juliol 28, 2006

Tirar de menys

A la meva vida he tirat de menys moltes coses i sobretot persones. Crec que sóc una persona massa nostalgica i quan les persones s'allunyen o les coses canvien em costa acceptar-ho prou, però suposo que aquesta és la lliçó de vida que he d'anar aprenent, perque sempre hem succeeïxen situacions de perdua.

Quan era petita m'en recordo que anava a casa dels meus avis a passar l'estiu, doncs sempre m'agafava una plorera enorme perque quan tornava a casa meva i no els veía els tirava molt de meys.

D'aquesta manera, sempre que he estat amb una persona i després he deixat de veure-la he tingut molta nostalgia. També quan vaig canviar de l'escola de Cambrils per a anar a viure a Benidorm, tirava molt de menys als meus companys de classe amb els quals havia estat 6 anys d'infancia. I de la meva millor amiga la Glorieta, la qual haviem compartit sempre grans moments.

Però la pitjor perdua de totes va ser la de la meva mare. Perque és una perdua total, la qual mai podrà tornar a aquest món físic encara que jo vulgui. És un dels moments de major duresa que he tingut que viure, però que no només és algo que ja ha passat sinó que m'acompanyarà per sempre.

La vida está plena de perdues que hem d'anar assumint poc a poc, perque sinó ens desmoronaríem cada día, tot i així, no és fàcil perque l'acceptació d'aquestes coses sempre és ben costosa, però com he dit moltes vegades l'impermanencia està present sempre a les nostres vides.

Petonets a tots. Cuideu-vos. Passeu un bon cap de setmana.

6 Comments:

Anonymous Anònim said...

gràcies pel teu post. És un tema que a mi em fa pànic pensar-hi però que crec que és molt important no oblidar i tenir sempre present. Les persones, un dia i som i un altre no, és dur, però és així

28 de juliol, 2006  
Anonymous Anònim said...

Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.

28 de juliol, 2006  
Anonymous Anònim said...

Si es cert, a mi també em passa quan la gent se'n va del meu costat, però quan el vincúl és molt fort pots sentir la seva presencia, estiga on estiga encara que a milers de kms,perque ni ha un lloc per a ell/a en el teu cor i passe el que passe sempre estarà amb tú i això et dona força i esperança per a seguir lluitant en aquet món.Ptonets.Bon cap de setmana!M'encantat el post maca!!!Segueix aixi!

28 de juliol, 2006  
Anonymous Anònim said...

Abans pensava que si se n'anava algú era perquè vindria alguna altra persona que també et necessitava...

Quan era petita era tot molt millor i més maco.

Ara només penso que parlar en passat de les persones és una merda.

28 de juliol, 2006  
Blogger Cristina S said...

Sap greu, una mare és una mare i són pèrdues molt dures. Parlem en passat de persones q estan vives dins nostre.

29 de juliol, 2006  
Anonymous Anònim said...

Hola Cri.
aprender a vivir.
aprender a soñar.
aprender a empezar.
Esto es lo màs dificil.
Cuando tienes desconfianza lo màs dificil es aprender a empezar.
Como un nuevo principio, un nuevo start después de un game over momentaneo.
La vida fluye,
siempre tienes que estar fuerte,
un beso

Alessandro

30 de juliol, 2006  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home