dijous, de juliol 27, 2006

Festa tota la nit

Quan algú es passa tota la nit de festa i al dia següent ha de treballar a les 7 del matí. Pot ben morir-se, perque és ben complicat poder aguantar després tot el dia si no és amb molt de café corrent per les seves venes.

Ahir va ser el comiat del meu gran amic italià Alessandro, tot i que al setembre torna, em va agafar molta nostalgia perque realment s'ha convertit en una gran amic per a mí. A més que va ser el comiat d'una fase i la benvinguda d'una altra.

Moltes vegades fas amics en poc temps però són realment molt bons amics, amics de per vida. Perque sembla que hi ha una comprensió major de la persona. Aixó m'està passant últimament, profunditzo amb una presona i m'hi trobo tot un tresor per descobrir. Realment m'estic trobant grans persones amb les que puc compartir moments inoblidables. I sobretot m'estant donant punts de vista de la vida completament diferents als meus, i d'aquesta manera m'estic enriquint d'una gran quantitat d'experiències diferents.

Un exemple metafóric és el següent: si sempre mirem pel mateix forat, encara que canviem de paisatge seguirem veient les mateixes coses. Per tant, el més interessant és canviar la perspectiva del forat, perque així tindrem una visió més amplia del que realment és tot el que ens envolta.

La meva capacitat de coordinació i reflexió avui és prou deficient, així que m'acomiado aviat. Molts petonets a aquells que encara viuen alguna festa acompanyada de treball.

5 Comments:

Anonymous Anònim said...

A mi això em passa a finals d'agost. Que és la festa major i treballo i surto de festa... Però quan es fa amb alegria i sabent el que es fa tot es compatible

I el amics, doncs sí. Jo m'he trobat aquest any amb gent que m'ho ha donat tot, que m'han fet sentir acompanyada sense coneixer-los abans de re. :).

És una sort que t'estigui passant a tu també. :P. Per cert a Benidorm hi deu haver una festa a l'estiu força interessant, no¿

27 de juliol, 2006  
Blogger CUCALELLA said...

Jeje...Sí, molta. Si algún dia vens per aquí avisa'm i et faré el millor recorregut de garitos. Encara que ara les coses han canviat, ja no és com abans, tot és ben diferent, ara no paren de posar "reggeton" i a mi em costa de païr...:-S

28 de juliol, 2006  
Anonymous Anònim said...

bueno en benidorm ni ha un poc de tot,ja fa un mes que no surto per beni, en estiu fa massa calor, massa gent,massa de tot,també es cert que el tinc ja massa vist...Ptonets!!!

28 de juliol, 2006  
Blogger Cristina S said...

En el món en q vivim en el q les coses materials sembla el q més importa i trobes molta gent superficial, quan trobes persones q t'enriqueixen vols mantenir-les al teu costat, perquè ja dic q costa trobar gent q t'aporti coses. M'ha agradat allò del forat :)

28 de juliol, 2006  
Blogger bellosoli said...

si, conèixer gent d'altres llocs va molt be per entendre altres maneres de veure la vida. I també si, llevar-se d'hora per treballar l'endemà d'haver sortit de farra és terrible!!!

31 d’agost, 2006  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home