dilluns, de juliol 31, 2006

Fi d'una etapa

Aquesta és la fi d'una etapa, una etapa que va tenir un començament molt poc agradable, però que poc a poc va anar millorant amb el pas del temps.

El día a día amb l'escriptura m'ha ajudat a poder anar expressant les meues profunditats vitals i a poder comprendre amb més claredat el meu caòtic interior. Han hagut dies de més empenta i dies més nebulosos, però en conjunt he pogut tenir una seguida d'expressió, que m'ha fet coneixer qué aspectes em constituteixen com a persona.

Poder expressar els sentiments pot semblar una pérdua de temps per a algunes persones, però vos ben asseguro que ha sigut una terapia mental excel·lent per a mi. He aconsseguit ordenar la meva habitació interna, que semblava un embolic de cap a peus, i encara que el nuc no s'hagi desfet per complet tot ja te una manera de col·locació més lògica.

També vull agraïr a totes les persones que han anat donant-me suport i idees que potser no se m' haguessin passat mai pel cap. Gràcies a tots per estar ahí encara que no sigui físicament, però sí amb la paraula, que ja és moltíssim per a mi.

Tot i així no és un adéu de veritat sinó un adéu entre cometes. Perque he de tornar. Només trigaré un mes. Al setemebre estaré de nou aquí amb les piles carregades, disposta a tornar a somiar, a disfrutar i a realitzar tots els projectes que em vagi oferint la vida. Perque sóc una somiadora nata a pesar de les dificultats i obstacles que se'm fan presents en la quotidianitat.

Espere que passeu un bon agost amb companyía dels vostres. Encara que si algún dia em dona una forta nostalgia intentaré buscar algún lloc amb internet, i escriuré algún post. Moltes vegades escriure és inevitable, es converteix en un vici complicat d'aturar.

Cuideu-vos molt i ens veïem de nou al setembre. Mil petonets a tots.

5 Comments:

Anonymous Anònim said...

Que t'ho passes molt bé en aquest mes maca!!!Es ben cert,m'has ensenyat la importancia i el plaer de escriure,aixi no ho oblidaré maï.Gracies maca i a descansar!!!!Ptonets!!!!

31 de juliol, 2006  
Anonymous Anònim said...

Ep, doncs que vagi molt bé, ens veiem a la tornada. Jo no deixaré d'entrar per si un cas se t'escapa algun post, :P.

Fins ara!

31 de juliol, 2006  
Blogger Cristina S said...

Desconecta molt i a disfrutar!

31 de juliol, 2006  
Blogger Alguien cualquiera said...

El rinxolets (mig lesionat del turmell esquerre) també et desitja molt bones vacances. A disfrutar d'elles! Fins ben aviat.

01 d’agost, 2006  
Anonymous Anònim said...

bones vacances i t'esperem a la tornada!!!

04 d’agost, 2006  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home