dijous, de novembre 16, 2006

Una tornada

Estimats amics!!!!

Després de tant de temps d'espera torno a estar aquí de nou una altra vegada amb tots vosaltres...Sé que ha passat molt de temps, però aquest període era necessari i vos prometo que a no ser que hem passi alguna cosa molt greu escriuré cada dia encara que siguin dues paraules.

No penso tornar a deixar l'escritura, la necessito com el pa que menjo cada dia. I mai millor dit: si sóc periodista el pa me'l puc guanyar escribint. I més ara que per als que hem preguntaren en l'ultim post si ja tenía feina, doncs sí, n'he trobat una, el que no sé és quan em durarà però de moment espero que algún temps.

Treballo a un periodic nou que encara no ha sortit als Kiosks es dirà: "València hui" i jo participo en la Secció de Falles com podeu observar a la fotografia que he fica't les falles es convertiràn en el tema principal per a mi durant algún temps. Aquest és el cartell que representarà les falles del 2007, aquest any. Per a mí és ben bonic te una magia especial. Aquests cabells de Foc t'envolten completament com d'un món diferent i inquietant es tractés.

Per a mi comença una etapa en la que vull aconsseguir algunes metes i la primordial és sentir-me bé en mi mateixa i amb tot el que m'envolta. Que la meva autoestima comenci a tornar-se ferma, sense vacil·lacions, i sobretot aconsseguir la major sinceritat amb mi mateixa i amb els demés. Si aconssegueixo això crec que hauré donat un pas ben endavant, i estic disposta a lluitar amb ungles i dents per a aconsseguir-ho.

Sé que no sóc perfecta, que tinc grans errors, que cada dia caic, però també estic segura que puc millorar, que dels errors s'aprèn i que quan un cau es pot tornar a aixecar amb més força. Per tots aquests motius crec que val la pena que m'esforci, crec que val la pena millorar, crec que val la pena intentar ser cada dia millor persona.

I per tot això us vull seguir llegint, perque vull aprendre de vosaltres, que sou una font incessant de sabiduria i de quotidianitat, perque al igual que jo crec que busqueu una humanitat més humana (valgui la redundáncia), més solidaria i més entregada als demés.

Espero poder tornar a transmitir-vos noves coses que poden inquietar-me a mí i que potser d'alguna manera vos pot també interessar i servir per a vosaltres: aportant-vos idees, sensacions, sentiments...i oferint-vos una visió potser més o menys encertada de la vida i de determinants temes que poguin sorgir.

Vos espero en la nova aventura que m'endinso...ens veiem!!!

8 Comments:

Anonymous Anònim said...

M'alegro llegir el to positiu en el que escrius, to positiu i esperançador. Clar que tots ens equivoquem, tots, i qui no ho reconeix fa la més gran de les equivocacions (i t'ho dic sense saber dels teus errors i les teves caigudes. T'aniré llegint :)

16 de novembre, 2006  
Blogger Abril Plank said...

Eiii oooh! xD Quina alegria!

Eh! Que maco el cartell eh, de veritat.
M'alegra moltíssim que estiguis bé, ja havia pensat que ens havies marxat, aiiins!

xD Doncs re! Ens veiem per aquí un altre cop! Oh shi!

17 de novembre, 2006  
Anonymous Anònim said...

ei, que et vagi molt bé i ben tornada per la blocosfera!!! Tens raó, el cartell és preciós, m'agrada molt

17 de novembre, 2006  
Blogger CUCALELLA said...

Fardatxo: Sí que ho faig en un to positiu perque si no sóc jo la que m'espento cap amunt ningú ho farà per mi. I no hi ha major aprenentatge que l'error, si ho fem bé potser no ens adonem de la lliçó. Jo també m'alegro de tornar-te a llegir. :)
April Plank: Hola macaaa!!! Jo també m'alegro. No vos podía abandonar l'escritura és una eina important per a mi, mai la podria deixar. Ens llegim, i tant que sí!!! :)
Mery Cherry: Si que ho estic!!! Tenia ganes de tornar de nou, us he tirat de menys...però torno de nou per a seguir recorrent noves aventures. Ens veiem per la blocosfera, maca!!!

17 de novembre, 2006  
Anonymous Anònim said...

molt bé cris! estic content de que tornes a escriure,et seguiré en aquet nou cami, que has començat a forjar.Ptonets!!!

17 de novembre, 2006  
Blogger Dan said...

Ei! Retornada! I amb energies i empenta renovades. Molt bé noia. Ens anem llegint!
:))))

17 de novembre, 2006  
Anonymous Anònim said...

Doncs molt bé per la nova feina, espero q et vagi millor q l'altre! Segur q sí i amb les ganes q hi poses no ho dubto :)

17 de novembre, 2006  
Blogger Adagio said...

ooohhh cucalella!! per fii!!! quina alegria!
a veure si et va genial aquesta nova feina de falles. Jo tb aprenc dels teus posts :P xDD

que tinguis molta sort!!

17 de novembre, 2006  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home