dijous, de març 01, 2007

Anar en bicicleta

L'experiencia d'anar en bicicleta és algo increïble.
Avui l'he agafada per primera vegada després de comprar-me-la fa dos dies.
Ha sigut una sensació increïble, de llibertad absoluta. Era com volar enmig de la ciutat. M'he fica't l'mp3 i uauuuuuuuuu...sense paraules. La música m'inundava, la ciutat es ficava sota els meus peus, tot es tornava bell.
Ha arribat el capvespre, i les ombres cada vegada s'apoderaven més de tot, l'oscuritat es tornava l'ama, i les petites llumetes anaven apareixent formant una filera de brillants.
I jo damunt de la meva bicicleta pedalejant i pedalejant amb força, amb fermesa, sempre cap avant.
Zig zag, zig zag, amunt avall, amunt avall, gling gling algunes vegades, perque algún peató es creuava enmig del meu camí.
Ja m'havia convertit en la reina de la cera, ningú em podia aturar...
Bona nit amics, un altre dia d'optimisme!!!

7 Comments:

Blogger Alguien cualquiera said...

Jo hauria de comprar-me una bicicleta també! Tot i que no la domino gaire bé (si sóc una mica patosilla, jajajaja!), m'agrada molt anar en bici, i hi ha molts camins per recórrer a Arenys de Mar, inclòs pots agafar la carretera amunt i anar fins el munt del Corredor.

Ara que s'acosta l'estiu... a veure si farem com Verano Azul! Ens reunim uns quants i cantem la sintonia! :P

02 de març, 2007  
Blogger CUCALELLA said...

Rinxolets: Jejejeje, mira que m'agradaria fer això.

02 de març, 2007  
Blogger Dan said...

Doncs si la bici causa aquests efectes, potser que la porti a ciutat. Jo sols la faig servir pel camp!! Peró una bona dosi d'optimisme matinal no m'aniria malament de tant en tant.

02 de març, 2007  
Anonymous Anònim said...

si es cert, anar amb bici ho trobo a faltar, de fet ja no tinc cap, pero jo preferixo caminar, ja ho saps XDD

Ptonets maca i no et canses molt aquet cap de setmana. Cuida't!!

02 de març, 2007  
Anonymous Anònim said...

Així m'agrada, un altre que ha baixat de l'hort. La bicicleta està demostrat que és el mitja de transport més rapid de la ciutat.

(ho diu algú que fa 6 anys que va en bici quasi cada dia x la ciutat ;)).

De totes formes, no estic gaire d'acord amb lo de portar lmp3 mentre vas en bici. Crec que és perillós perquè no pots percebre tots els sons del carrer i et pots endur un susto.

En fi, booona pedalada!

02 de març, 2007  
Blogger Words said...

Jo la bici al poble , per la ciutat no que amb tanta gent pel mig i senyals m'estresso xD

02 de març, 2007  
Anonymous Anònim said...

yepaaa, esa ciclista!!

Un peto maca

29 de març, 2007  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home