dimarts, de març 28, 2006

Maleïts virus!!!



Qué horror!!! Quin espant!!! Els virus són algo que no li desitge ni al meu pitjor enemic. Tot i que hui he vingut ja a treballar encara estic malalteta. Tinc un fort mal de gola, que espere que es vaja rebaixant en aquesta setmana.

Realment pense, i per qué han de existir el virus? La única funció que els veig és la de fastidiar a les persones. Bé tampoc és aixó, però realment són una gran molestia, et produeixen: mal de cap, tos, febra, mocs... Qué hi ha de bó en tot això. Per a mi res, pero supose que alguna funció ha de tindre si existeixen.

La primavera provoca gran quantitat de grips a les persones, els canvis de temperatura no ens senten gens bé. Tot i així si parlarem en un virus de segur que li encantaríen els canvis, ja que els permet introduir-se al teu cos i fer-te més mal que una pedregada.

Bé xiquets, el estar malalta no m'inspira gens. Així que a vore si demá estic més motivada i vos escric algo més decent.

Un beset a tots!!!