dimecres, d’abril 05, 2006

Peculiar

Veieu bé la foto? Doncs si, així crec que jo soc per a la gent. No és la primera vegada que m'ho diu algú: Eres rara, diferent, extraña o els que més m'aprecien especial... De totes maneres tampoc m'ho prenc malament. Soc així y punt.

Per a mi les persones més especials són precisament les que més m'interessen, puc aprendre tantes coses d'elles. Aquest tipus de gent tenen una visió diferent de tot, un punt de vista que mai hagués pogut imaginar. Per aixó són interessants. Si tots fossim iguals que aborrit sería el món!!! Seríem com robots que tots es mouen seguint el mateix patró.

He conegut al llarg de la meva curta vida gent de tot tipus, però sempre en el seu toc de peculiaritat.

Jo crec que la gent s'atrau, a mi em passa el següent. Bé, tampoc és sempre així, però moltes vegades atraic cap a mi gent d'aquest tipus. Gent que no és compresa per ningú o que no está ben vista per la gent "normal" (la pose entrecometes perque tampoc és una paraula objectiva si no més bé subjectiva).

Creieu realment que vosaltres sou normals? Pregunteu-vos si realment vos considereu així i el més important definiu-me que caracteritza a la normalitat.

Vinga adeu!!!