dimarts, d’abril 11, 2006

Viatges pel món

Qué gran es el món, i això que tothom diu que és un mocador...Jo crec que és més gran del que pensem. Com m'agradaria poder visitar-lo encara que no siga tot, però gran part d'ell.

No sé perqué però sembla com si la vida m'impulsara a anar-me'n fora, desde que he acabat la carrera no he parat de conéixer gent que m'ha incitat a sortir del meu xicotet món que és en estos moments València. Però l'últim cas ha sigut avui.

Tinc un amic a Madrid que no el conec en persona però vamos...de parlar pel messenger ens hem fet força amics. Un dia em va dir que tenia una cosina que li encanta viatjar i que ara està a Manchester, doncs, avui he parlat amb ella i era igual que jo en molts aspectes. Fins i tot m'ha dit que quan vaja si aprenc bé l'anglés puc anar a treballar a l'empresa on està ella. Que a més te a veure en la meua carrera perque ella ha estudiat Comunicació Audiovisual.

Realment en aquests casos el món sí que és un mocadoret. A més a més m'ha dit que lo bo d'eixa faena és que te un sou que está força bé i que cada any et paguen dos viatges a la part del món que desitges. Sembla el meu somni fet realitat!!! Així que res, si s'ha dit de viatjar es tindrà que fer.

Vinga xiquets no vos canseu molt que ja arriba el megapont!!!

ADÉU