dijous, de maig 25, 2006

Ja sóc condutora de primera!!!


Aquest és el meu somriure d'orella a orella. Siii!!!! Ho he aconseguit i damunt a la primera, no m'ho puc creure, però a la fi podré dur el cotxe.

Així que ja ho sabeu, ara ja em podreu vore com una conductora de primera. De totes maneres, encara no em veig jo tant capacitada, em fa por agafar el cotxe i veure que ja no està la meva professora a la guaita de qualsevol embolic que em fique.

Ara necessite practicar més i més per acabar tenint soltura. Però no tingueu por de vindre en mi: "Yo controlo, eh? Qué paxa?" Així que no vos amoïneu.

La veritat és que he tingut molta sort, la zona era fàcil, el examinador, tant criticar-lo ahir era bona gent i no m'he posat tant nerviosa com pensaba. De totes maneres hi ha hagut tensió, això no m'ho llevaba ningú. Però, vixca el patró dels conductors perque m'ha salvat!!!

Vinga que demà ja es divendres. Petonets.

2 Comments:

Anonymous Anònim said...

enhorabona!!!!!!!q guai a la primera!Eres una artista,m'alegre molt,ara a practicar poquet a poquet.Besaetes i a vorer si xarrem pronter

26 de maig, 2006  
Blogger CUCALELLA said...

Vale wapeta a vore si podem. Que tinc ja ganes... Un beset.

02 de juny, 2006  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home